new logo left top 260x78

LR Banner 2

Onze projecten en activiteiten

Wij denken graag mee om uw bedrijf of wachtkamer aantrekkelijker voor kinderen te maken. Van advies tot het ontwerp van een promotieproduct en van draaiboek tot de complete uitvoering daarvan.

visitekaartjes

 

Een greep uit ons portfolio

Wij hebben de afgelopen jaren voor opdrachtgevers diverse kinderactiviteiten mogen ontwikkelen en uitvoeren. Hieronder geven we je enkele voorbeelden.

 

 

 

  • Workshop voor jonge bewoners nieuwe wijk – Ontwerp je eigen droomtuin

Activiteit: Kinderen leren tijdens een workshop hoe ze hun eigen droomtuin kunnen ontwerpen voor hun nieuwe huis. Deze activiteit was speciaal voor de kinderen van de toekomstige bewoners van twee nieuwbouwwijken in de gemeente Vlissingen. De bewoners (ouders) mochten aan de slag om na te denken over hun nieuwe tuin. We hebben deze workshop vertaalt naar de kinderen.
Doel: De ouders hebben hun handen vrij om de workshop te volgen. Deze kregen een presentatie. Ze konden advies inwinnen van zowel de gemeente als een hoveniersbedrijf. Daarna gingen ze zelf aan de slag, om samen met de nieuw buren hun eigen tuin te ontwerpen.
De kinderen hebben een leuke en leerzame middag gehad, met het creëren van hun eigen droomtuin. Ook zij hebben de workshop gevolgd met kinderen die in dezelfde wijk gaan wonen.
Na de workshop hebben de kinderen hun eigen ontwerp laten zien aan de ouders. Het hele gezin had een leuke dag gehad en gingen samen in gesprek over de nieuwe tuin.

   groen-1.png  groen 2

 

  •  Bam wonen - Sinterklaasviering met speciale promotie activiteit

Activiteit: We organiseerde de sinterklaasactiviteiten, verkleedkleding en schminken Sint en de pieten. We maakte speciaal voor BAM een huisje met logo en een pietje er op. In het huisje zat een cadeautje voor de kinderen. Daarnaast kwamen de werkzaamheden van het bedrijf terug in de oplossing van de chocoladeletter speurtocht.
Doel: Bedrijven bieden via personeelsverenigingen werknemers waardering in de vorm van een sinterklaasviering. Dit wordt gewaardeerd door de kinderen en de werknemers. De kinderen ontvingen een een blijvende herinnering in de vorm van een speciaal cadeau.

bam 1   bam 2

 

  • Woonwinkel – De droomslaapkamer

Activiteit: Kinderen maken hun droomslaapkamer van karton tijdens de woonbeurs.

Ze vouwen en kleuren de kamer. Om deze vervolgens te stylen gebruiken ze behang en vloerbedekking uit het assortiment van TMC Wonen. Voor de inrichting kiezen ze uit plaatjes van kinderbedden en meubilair, gelijk aan het aanbod in de winkel.

Doel: Kinderen hebben een leuke tijd en ouders hebben hun handen vrij om rond te neuzen. Omdat kinderen in deze tijd vaak betrokken worden bij het maken van keuzes in het gezin, willen we ze kennis laten maken met de producten van TMC Wonen. Door het creëren van een eigen Droomkamer, vormen ze een mening. Een mening van een kind wordt vaak gehoord en de invloed van een kind op beslissingen is groot.

Tmc 1  tmc 2

 

  •  Camping – Memory

Activiteit: Kinderen maken hun eigen memoryspel geheel in het teken van deze specifieke camping die ook als aandenken kan worden gebruikt.

Doel: De kinderen vermaken met een leuke activiteit welke daarna ook kan gebruikt worden door het gezin bij de gehuurde huisjes of tenten. Omdat het aandenken ook later nog gebruikt kan worden, worden er regelmatig herinneringen opgeroepen. Daarom is het wel zo fijn als ze de camping van vorig jaar nog goed voor zich kunnen halen wanneer er in het gezin wordt nagedacht over de volgende vakantie. 

 meerpaal kaartjes 1   meerpaal kaartjes 2

 

  • Première Frozen – Entertainment passend bij de film

Activiteit: Tijdens de première van de film Frozen ll verzorgde ElkeDagFeest zowel in Vlissingen als in Terneuzen het hele kinderprogramma. Daarnaast adviseerde ElkeDagFeest Cine City over op maat gemaakte horeca activiteiten.

Doel: Meer bezoekers aantrekken door voor en na de filmactiviteiten aan te bieden. Kinderen die naar deze film gaan zijn dikwijls al fan van het eerste deel. Door een uitgebreid kinderprogramma aan te bieden rond de première krijgen de film en de bioscoop meer aandacht van het publiek. Op de première komen meer bezoekers af en de bioscoop heeft fijne publiciteit door de populariteit van een dergelijk event. De bioscoop kan daarnaast meer omzet draaien voorafgaand aan de film, daar gezinnen eerder aanwezig zijn en in die tijd hoogstwaarschijnlijk gebruik zullen maken van de aanwezige horecagelegenheid.

frozen 1  frozen 2 

 

  • Open dag in het ziekenhuis

Activiteit: Het opstellen van een draaiboek met activiteiten voor de kinderen voor de open dag van het ziekenhuis.

Doel: Meer bezoekers aantrekken. Door passend entertainment worden kinderen betrokken bij het event. Ouders trekken er eerder op uit wanneer ze weten dat de kinderen ook een leuke tijd zullen gaan beleven. Bijkomend voordeel van entertainment in het thema is dat de aanwezige kinderen betrokken worden bij de werkzaamheden in het ziekenhuis, wat hun (misschien wel angstige) idee van het ziekenhuis beïnvloedt.

 ziekenhuis   ziekenhuis 1

 

  • Evenement Ride for the Roses

Activiteit: Ride for the Roses is een fietsevenement waarbij geld wordt ingezameld voor onderzoek naar kanker. Tijdens Ride for the Roses heeft Elke Dag Feest het kinderentertainment voor haar rekening genomen. In de speciaal ingerichte kinderhoek werden verschillende activiteiten voor kinderen georganiseerd zoals rozen schminken op de wangen van de kinderen en spandoeken maken om familieleden aan te moedigen.

Doel: De kinderen vermaken tijdens het evenement en betrokkenheid creëren. Het entertainment maakt het voor kinderen leuk om mee te gaan naar het evenement. Ze maken een spandoek om deelnemers aan te moedigen. Zo zijn ze betrokken bij het doel van het evenement en door vermelding dat er kinderentertainment aanwezig is, worden er extra bezoekers aangetrokken.

 ride for 1  ride for 2

 

  • Meer bezoekers trekken naar het voedselbos

Activiteit: Voor het park De Meerpaal mochten wij het toegangsbord en de bordjes bij de planten ontwerpen. Daarnaast hebben we een doe-boek ontworpen voor het voedselbos.

Doel: Meer bezoekers aantrekken. Het boekje bevat eetweetjes, een speurtocht, een puzzel en een kleurplaat.

 voedselbos  voedselbos 2

 

  •  GBG - Opendag

Activiteit: Tijdens het openingsevent maakten kinderen kennis met de producten van GBG middels het memoryspel. Op de achterkant van de grote memorykaarten staat het logo, de voorkant is bedrukt met producten van GBG.

Doel: De kinderen vermaken tijdens het openingsevent en deze kennis te laten maken met producten van GBG. Het grote memoryspel trekt de aandacht van de aanwezige bezoekers. Op deze wijze wordt getoond welke producten er zijn. Terwijl de kinderen hiermee het spel spelen, worden volwassenen rondgeleid door het assortiment van het bedrijf. Als aandenken is er tevens een kleurboek ontwikkeld. Deze hebben de kinderen mee naar huis gekregen.

 GBG 1  gbg 2

 

  • Open dag bij een autobedrijf

Activiteit: Draaiboek maken voor een open dag bij de garage voor kinderen. De kinderen krijgen een rondleiding door het bedrijf en mogen een kijkje nemen onder de motorkap van een auto. De kinderen mogen ook helpen om een band te wisselen.
Doel: kinderen al op jonge leeftijd kennis laten maken met techniek en de autobranche en klantenbinding. Bijkomend voordeel is dat de verkopers in gesprek kunnen met de ouders over Apk-keuringen en bandewissel.

 garage 1  garage 2

 

  • Activiteiten voor een dag attractie

Activiteit: Voorstel voor het ontwerpen van diverse artikelen voor de winkel van een dag attractie.

Doel: Een leuk herinneringscadeau waarbij de kinderen en hun ouders op een positieve manier terugdenken aan hun bezoek aan de dag attractie.

 

  • Kapelle - De jeugd betrekken bij de bouw van het nieuwe sportcentrum De Bloesem

Activiteit: Hoe gaat het met de bouw van het nieuwe sportcentrum De Bloesem in Kapelle? Een aantal scholieren van twee verschillende scholen gingen op onderzoek uit voor de Gemeente Kapelle. Ze spraken de werkvoorbereider, de uitvoerder, de manager van het zwembad en de wethouder. Vervolgens schreven ze een artikel die verschenen is in de Scheldepost. 

Doel: Kinderen betrekken bij de bouw van het nieuwe sportcentrum in hun eigen gemeente. Ze leerden in een aantal weken hoe je een artikel schrijft, je iemand kan interviewen en een foto maakt die past bij het artikel. 

 

  • Wachtruimte

Activiteit: Adviseren over activiteiten voor kinderen in de wachtruimte.

Doel: De wachtruimte leuk maken voor de kinderen én zorgen dat het ook past bij het bedrijf.

 

Een greep uit onze opdrachtgevers:

ADRZ Ziekenhuis
CineCity
Klaver4ZorgEnWelzijn
MeerpaalvakantiePark
ADRZ Ziekenhuis
CineCity
Klaver4ZorgEnWelzijn
MeerpaalvakantiePark

Algemene voorwaarden  -  Disclaimer  -  Privacy
Design by Vulcane © 2020 Elkedagfeest.nl